عاشقانه ناب و احساسی
عاشقانه ناب و احساسی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

عاشقانه ناب و احساسی

 

 

هدیه ای که برای تولد من آورده بود

یک تابلو بود که با خط درشت رویش نوشته بود :

زندگی پوچ و بی معناست

در صورتی که او همیشه به من می گفت :

تو تموم زندگی منی !



اس ام اس عاشقانه




تا دنیا دنیاست بمون کنارم

من هیچ کی رو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته

اون دلی که عاشقه خنده هاته



اس ام اس عاشقانه




یادمه که همیشه میگفتی :

برو من همیشه پشتت هستم

ولی هیچ وقت فکر اون خنجری که

پشتت قایم کرده بودی رو نمی کردم !



اس ام اس عاشقانه




اگر تو نبودی زمین یک زیر سیگاری گلی بود

جایی برای خاموش کردن بی حوصلگی ها



اس ام اس عاشقانه




شکسته های دلت را به بازار خدا نبر

خدا خود بهای شکسته دلان است



اس ام اس عاشقانه




رنگ گل لاله رو لباته

دل در پی توست و چشم براته

من دوست دارم قد یه دنیا

روی سر ما عزیز تو جاته



اس ام اس عاشقانه




دلت آیینه ی ایثار عشق است

نگاهت معنی بیدار عشق است

تو در آبادی دل خانه داری

تو را دیدن همان دیدار عشق



اس ام اس عاشقانه




خیلی وقتها آدما برای اینکه رو قولشون وایسند

قولشون رو زیر پا میزارند تا بتونند روش وایسند !



اس ام اس عاشقانه




آنکه دلی برای دوست داشتن به ما داد

کاش دلی هم برای تحمل دوری ها می داد



اس ام اس عاشقانه




غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود

و زیر لب با خود می گفت :

جاده ی بیچاره

تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید

و جاده در دل خود می گفت :

لعنت به این عشق

سال هاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام

و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی



اس ام اس عاشقانه





میگن به کسی اس ام اس بده که راهش دور باشه

من به تو چی بدم که تو قلبمی ؟



اس ام اس عاشقانه





ستاره در آسمان نقش زمینه

خودم انگشتر و یارم نگینه

خداوندا نگینم را نگهدار

که یار آخر و اول همینه



اس ام اس عاشقانه





میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد

پس خدانگهدار می گویم شاید از سر اتفاق

یک نفر دست هایش تکان بخورد



اس ام اس عاشقانه





جای خالیت تو دلم مرگ رو بهونه میکنه

تو نباشی روزگار منو دیوونه میکنه



اس ام اس عاشقانه





بر آن سریم کزین قصه دست برداریم

مگر عزیز من ، عشق دست بردار است

کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند

که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است

مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم

نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است



اس ام اس عاشقانه





هر دیده که عاشق است خوابش ندهید

هر دل که در آتش است آبش ندهید

دل از بر من رمید ، از بهر خدای

گر آید و در زند جوابش ندهید



اس ام اس عاشقانه





دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد

بس که شب ها گهر اشک بدامانم کرد

ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع

آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد



اس ام اس عاشقانه





ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم

ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !



اس ام اس عاشقانه





صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید

نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید

اما بودنت گویا بهشت ماست



اس ام اس عاشقانه





تو را من چشم در راهم شبان هنگام

وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم

تو را من چشم در راهم

گرم یاد آوری یا نه

من از یادت نمی کاهم

تو را من چشم در راهم



اس ام اس عاشقانه





زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی

ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی



اس ام اس عاشقانه





قلب تو هرجا باشد گنج تو هم همان است

پائولو کوئیلیو



اس ام اس عاشقانه





به سلام ها دل نمی بندم

از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه



اس ام اس عاشقانه





خدایا اگر سوزم سزا باشد

اگر دردم دوا باشد

ازین بدتر کجا باشد

که یار از من جدا باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: